פרסום בפייסבוק
פייסבוק היא אחת הזירות המרכזיות של הרשתות החברתיות, ואוגרת בתוכה מידע רב על המשתמשים,
בעזרת שימוש מושכל בכלי השיווק של פייסבוק ניתן להגיע לחשיפה מדוייקת אצל קהל היעד שלך.
האם חשוב לכם להרים קמפיין שגיע ללקוחות הפוטנציאליים שלכם?
שיווק ברשתות החברתיות חשוב כדי לחזק את הנוכחות האינטרנטית שלכם, אנחנו מציעים לכם שירות מקצועי לשיווק במדיה החברתית, כולל פרסום קמפיינים מתוזמנים וחשיפה לפלח שוק המתאים לכם.
לנו חשוב להיות עם היד על הדופק לגבי כללי המשחק והחידושים הטכנולוגיים שמתעדכנים באופן מהיר ברשתות החברתיות בכלל ובפייסבוק בפרט.
פייסבוק היא אחת הרשתות החברתיות הפופולריות ביותר לעסקים. בזכות יכולת הפילוח הגבוהה שלה, ניתן להגיע לכל לקוח פוטנציאלי בחיתוך של גיל, מגדר, סטטוס משפחתי, מיקום גיאוגרפי ותחביבים.
נכון, זה נראה משחק ילדים, אך אין להקל ראש בכך, הרבה עסקים ניסו להקים פרופיל עסקי ונכשלו, לא הצליחו לגייס חברים או לקבל מספיק חשיפה, בעל העסק מתעייף והדף הופך ללא פעיל.
ובכלל, יכול להיות שלעסק שלכם יתאים יותר לפרסם באינסטגרם, טוויטר או לינקדין ואולי בכלל בלוג, אם העסק שלכם פונה לחברות אחרות או לקהל בחו"ל ייתכן ותצטרכו להופיע ברשתות חברתיות אחרות שיתאימו יותר לאופי פעילותכם. כחלק מתהליך הקידום והשיווק באינטרנט, נבחן את אפשרויות הקידום במנועי חיפוש ובמדיות החברתיות השונות, בעזרת ניתוח אופי החברה, הפעילות העסקית והצרכים, נגדיר את אסטרטגיית השיווק ואופן התהליך לנוכחות אינטרנטית חזקה.
בין אם מדובר בקמפיינים מתוזמנים שיגיעו לקהל המדוייק, תכנון פעילות שוטפת לאורך כל השנה, שיווק קופונים, תחרויות, מבצעים לחגים ועוד. לנו יש את הידע והכלים לתת מענה נרחב וכולל לנראות שלך ברשת.
הקידום בפייסבוק משתנה בקצב מהיר, מציע עשרות אפשרויות של מיקוד ופילוח הקהל ומתאים לכל תקציב. היום ניתן בבירור לראות כיצד הקידום האורגני נמצא בירידה וקשה מאוד להיחשף ללא קידום ממומן.
קידום אורגני בפייסבוק
קידום אורגני הוא קידום שאינו בתשלום, פוסט שהעלת וזכה לשיתופים נקרא פוסט אורגני, כזה שהחברים והחברים של החברים ישתפו ויהיו מעורבים. בדרך כלל תוכן אורגני עדיף מבחינת הגולשים ורמת המעורבות בו תהיה גבוהה כיוון שזה תוכן שהמשתמש הגיע אליו בעצמו ואין תחושה של פרסום. קידום אורגני יעבוד טוב כשיש הרבה עוקבים פעילים בדף העסקי.
מעקב אחר הקידום יכול ללמד אותנו מה עובד ומה לא, איזה פוסט זוכה ליותר תגובות ושיתופים ומה פחות. ככל שהשיתופים והמעורבות גבוהים יותר, כך גדלה חשיפת הפוסט לקהל גדול יותר, דרך זו טובה לקידום ללא השקעה כספית נוספת.
מחקרים גם מראים שאם חבריו של המשתמש הגיבו בצורה חיובית על המוצר או המותג בו הוא מתעניין, הסיכוי שיצור קשר עם העסק גדול יותר.
קידום ממומן
BOOST POST קידום פוסט שהעלת בציר הזמן בתשלום, הקידום יופיע על ציר הזמן של המשתמשים.
Ads Manager - מנהל המודעות, מאפשר לייצר מודעות למטרה מסויימת, לייק לפוסט, המרות לאתר וכו'. היתרון הגדול של מנהל המודעות היא מיקוד ופילוח קהל היעד לפי מיקום, מגדר, סטטוס משפחתי ותחביבים. ניתן ליצור מספר מודעות ולבחון את היעילות של כל אחת.
Power Editor - כלי לניהול מספר חשבונות ולכמות גדולה של מודעות.
בעזרת שימוש מושכל בכלי השיווק של פייסבוק ניתן להגיע לחשיפה מדוייקת אצל קהל היעד שלך.
האם חשוב לכם להרים קמפיין שגיע ללקוחות הפוטנציאליים שלכם?
שיווק ברשתות החברתיות חשוב כדי לחזק את הנוכחות האינטרנטית שלכם, אנחנו מציעים לכם שירות מקצועי לשיווק במדיה החברתית, כולל פרסום קמפיינים מתוזמנים וחשיפה לפלח שוק המתאים לכם.
לנו חשוב להיות עם היד על הדופק לגבי כללי המשחק והחידושים הטכנולוגיים שמתעדכנים באופן מהיר ברשתות החברתיות בכלל ובפייסבוק בפרט.
פייסבוק היא אחת הרשתות החברתיות הפופולריות ביותר לעסקים. בזכות יכולת הפילוח הגבוהה שלה, ניתן להגיע לכל לקוח פוטנציאלי בחיתוך של גיל, מגדר, סטטוס משפחתי, מיקום גיאוגרפי ותחביבים.
נכון, זה נראה משחק ילדים, אך אין להקל ראש בכך, הרבה עסקים ניסו להקים פרופיל עסקי ונכשלו, לא הצליחו לגייס חברים או לקבל מספיק חשיפה, בעל העסק מתעייף והדף הופך ללא פעיל.
ובכלל, יכול להיות שלעסק שלכם יתאים יותר לפרסם באינסטגרם, טוויטר או לינקדין ואולי בכלל בלוג, אם העסק שלכם פונה לחברות אחרות או לקהל בחו"ל ייתכן ותצטרכו להופיע ברשתות חברתיות אחרות שיתאימו יותר לאופי פעילותכם. כחלק מתהליך הקידום והשיווק באינטרנט, נבחן את אפשרויות הקידום במנועי חיפוש ובמדיות החברתיות השונות, בעזרת ניתוח אופי החברה, הפעילות העסקית והצרכים, נגדיר את אסטרטגיית השיווק ואופן התהליך לנוכחות אינטרנטית חזקה.
בין אם מדובר בקמפיינים מתוזמנים שיגיעו לקהל המדוייק, תכנון פעילות שוטפת לאורך כל השנה, שיווק קופונים, תחרויות, מבצעים לחגים ועוד. לנו יש את הידע והכלים לתת מענה נרחב וכולל לנראות שלך ברשת.
הקידום בפייסבוק משתנה בקצב מהיר, מציע עשרות אפשרויות של מיקוד ופילוח הקהל ומתאים לכל תקציב. היום ניתן בבירור לראות כיצד הקידום האורגני נמצא בירידה וקשה מאוד להיחשף ללא קידום ממומן.
קידום אורגני בפייסבוק
קידום אורגני הוא קידום שאינו בתשלום, פוסט שהעלת וזכה לשיתופים נקרא פוסט אורגני, כזה שהחברים והחברים של החברים ישתפו ויהיו מעורבים. בדרך כלל תוכן אורגני עדיף מבחינת הגולשים ורמת המעורבות בו תהיה גבוהה כיוון שזה תוכן שהמשתמש הגיע אליו בעצמו ואין תחושה של פרסום. קידום אורגני יעבוד טוב כשיש הרבה עוקבים פעילים בדף העסקי.
מעקב אחר הקידום יכול ללמד אותנו מה עובד ומה לא, איזה פוסט זוכה ליותר תגובות ושיתופים ומה פחות. ככל שהשיתופים והמעורבות גבוהים יותר, כך גדלה חשיפת הפוסט לקהל גדול יותר, דרך זו טובה לקידום ללא השקעה כספית נוספת.
מחקרים גם מראים שאם חבריו של המשתמש הגיבו בצורה חיובית על המוצר או המותג בו הוא מתעניין, הסיכוי שיצור קשר עם העסק גדול יותר.
קידום ממומן
BOOST POST קידום פוסט שהעלת בציר הזמן בתשלום, הקידום יופיע על ציר הזמן של המשתמשים.
Ads Manager - מנהל המודעות, מאפשר לייצר מודעות למטרה מסויימת, לייק לפוסט, המרות לאתר וכו'. היתרון הגדול של מנהל המודעות היא מיקוד ופילוח קהל היעד לפי מיקום, מגדר, סטטוס משפחתי ותחביבים. ניתן ליצור מספר מודעות ולבחון את היעילות של כל אחת.
Power Editor - כלי לניהול מספר חשבונות ולכמות גדולה של מודעות.
ניהול דפים
'מנהל המודעות' הוא כלי של פייסבוק המאפשר ליצור ולנהל מודעות פייסבוק. בעזרתו ניתן לצפות בכל הקמפיינים, סדרות המודעות והמודעות שלכם בפייסבוק, לבצע בהם שינויים ולראות את התוצאות שלהם. מנהל המודעות מאפשר: 1. ליצור קמפיינים, לעצב את המודעה, לבחור את מטרת השיווק, את האנשים אליהם נרצה להגיע ואת פורמט המודעה. 2. לנהל מודעות מרובות, לערוך הגדרות עבור קהל, תקציבים ומיקומים במודעות רבות. 3. בדיקת ביצועי המודעות, צפייה בנתונים מעודכנים לגבי ביצועי המודעות ותזמן דוחות. |
|
ניהול קבוצות
שיווק ופרסום בקבוצות פייסבוק או בקהילות בפייסבוק יכולות להיות כלי מצויין למיתוג וקידום, בתנאי שעושים זאת נכון. מדובר בקהל שיכול להיות ממוקד לתחום שלכם ומתעניין בדיוק במוצרים שאתם מפרסמים. בקבוצות פעילות קיימת מעורבות גבוהה אשר מגבירה את החשיפה וקשרים בקבוצות יכול ליצור קהל נאמן שיפנה אליכם כאשר יצטרכו שירות. |
|
ניהול עדכונים והתראות עבור פעילות בדף העסקי
התראות הן עדכונים לגבי פעילות בפייסבוק. פייסבוק מאפשרת להגדיר אילו התראות תרצו לראות ובאיזו תדירות, אם ההתראות יגיעו למייל, בהודעת SMS לנייד או יופיעו בדף הפייסבוק. כלי ההתראות הוא עוד דרך לניהול מעקב אחר הדף העסקי, ניתן לקבל התראות כאשר ציינו את הדף שלכם בפוסט, כאשר הגיבו על פוסט בדף שלכם, רישום חדש לאירוע שיצרתם, לייקים חדשים עבור פוסט בדף, עוקבים חדשים בדף ועוד. חשוב לשים לב לא להעמיס את עצמכם בהתראות מיותרות, אך כן מומלץ לעקוב אחר עדכונים חשובים. |
|
marketplace
בעלי עסקים שברצונם למכור מוצרים, יכולים להגדיל את קהל לקחותיהם ולקבל זירה חדשה לשיווק. פרסום ב- Marketplace תאפשר להגיע ללקוחות נוספים בארץ ובעולם ויכולה לשמש גם כפלטפורמת קידום אורגני בפייסבוק. |
|