פרסום וקידום באינסטגרם
האינסטגרם היא רשת חברתית להעלאת תמונות וסטוריז שקמה בשנת 2001, ולאחר שהביאה מעל 10 מליון משתמשים, היא נמכרה לפייסבוק והפכה לרשת החברתית השנייה בגודלה. עם כל כך הרבה משתמשים בארץ ובעולם, כדאי לבדוק אפשרויות פרסום גם במדיה הזו. פרסום עסקי באינסטגרם מביא לחשיפה כמעט לכל הגילאים, במיוחד צעירים אשר מבלים שעות אל מול האפליקציה.
פרסום באינסטגרם יופיע לגולש בסטורי וגם בפיד, ובאמצעות קמפיין רימרקטינג ניתן להמשיך להציג את הפרסום לקהל פוטנציאלי.
יתרונות של פרסום ברשת זו לעומת אחרות היא העלויות הנמוכות יחסית, אפשרות למקד את קהל היעד שלנו ולפרסם רק עבורו, מגוון רחב של אפשרויות פרסום המאפשרות להופיע גם בפיד וגם בסטורי, ואפשרות מעקב אחר תוצאות הפרסום בעזרת נתונים סטטיסטיים.
פרסום ממומן באינסטגרם
כדי להגיע אל הקהל באינסטגרם חשוב לבוא עם אסטרטגיה שיווקית נכונה, יצירתית ומקורית שתייצג את המותג בצורה הטובה ביותר, חשוב לשלב מודעות שקוראות לפעולה כדי לגרות את הקהל להגיב לפרסום. אבל מעבר לפרסום נכון חשוב למקד את הקמפיין בחשיפה אל הקהל הרלוונטי ביותר בעזרת פילוח מדוייק ואופטימיזציה. לרשתות החברתיות פייסבוק ואינסטגרם יש המון מידע עלינו, מעבר למגדר, גילאים ומיקום גיאוגרפי, הם יודעים גם מה התחביבים שלנו, מה מעניין אותנו ועל מה נלחץ לייק או אפילו נרכוש ברשת, בעזרת הנתונים הללו נוכל להגדיר במדוייק מי הקהל אליו נרצה לחשוף את הפרסום ובכך להשיג תוצאות המרה טובות יותר.
סוגי קמפיינים באינסטגרם
קמפיין סטורי - פרסום הדף העסקי בעזרת הסטורי של האינסטגרם
קמפיין המרות לאתר - קליק על המודעה יביא את הגולש לאתר שלנו לביצוע רכישה
העברה לדף עסקי - העברת הלקוח לדף העסקי באינסטגרם
קמפיין לידים - העברת הגולש שהתעניין במודעה לטופס דיגיטלי להשארת פרטים כך שנוכל לחזור אליו.
פרסום באינסטגרם יופיע לגולש בסטורי וגם בפיד, ובאמצעות קמפיין רימרקטינג ניתן להמשיך להציג את הפרסום לקהל פוטנציאלי.
יתרונות של פרסום ברשת זו לעומת אחרות היא העלויות הנמוכות יחסית, אפשרות למקד את קהל היעד שלנו ולפרסם רק עבורו, מגוון רחב של אפשרויות פרסום המאפשרות להופיע גם בפיד וגם בסטורי, ואפשרות מעקב אחר תוצאות הפרסום בעזרת נתונים סטטיסטיים.
פרסום ממומן באינסטגרם
כדי להגיע אל הקהל באינסטגרם חשוב לבוא עם אסטרטגיה שיווקית נכונה, יצירתית ומקורית שתייצג את המותג בצורה הטובה ביותר, חשוב לשלב מודעות שקוראות לפעולה כדי לגרות את הקהל להגיב לפרסום. אבל מעבר לפרסום נכון חשוב למקד את הקמפיין בחשיפה אל הקהל הרלוונטי ביותר בעזרת פילוח מדוייק ואופטימיזציה. לרשתות החברתיות פייסבוק ואינסטגרם יש המון מידע עלינו, מעבר למגדר, גילאים ומיקום גיאוגרפי, הם יודעים גם מה התחביבים שלנו, מה מעניין אותנו ועל מה נלחץ לייק או אפילו נרכוש ברשת, בעזרת הנתונים הללו נוכל להגדיר במדוייק מי הקהל אליו נרצה לחשוף את הפרסום ובכך להשיג תוצאות המרה טובות יותר.
סוגי קמפיינים באינסטגרם
קמפיין סטורי - פרסום הדף העסקי בעזרת הסטורי של האינסטגרם
קמפיין המרות לאתר - קליק על המודעה יביא את הגולש לאתר שלנו לביצוע רכישה
העברה לדף עסקי - העברת הלקוח לדף העסקי באינסטגרם
קמפיין לידים - העברת הגולש שהתעניין במודעה לטופס דיגיטלי להשארת פרטים כך שנוכל לחזור אליו.
סימון לייק בדף
'מנהל המודעות' הוא כלי של פייסבוק המאפשר ליצור ולנהל מודעות פייסבוק. בעזרתו ניתן לצפות בכל הקמפיינים, סדרות המודעות והמודעות שלכם בפייסבוק, לבצע בהם שינויים ולראות את התוצאות שלהם. מנהל המודעות מאפשר: 1. ליצור קמפיינים, לעצב את המודעה, לבחור את מטרת השיווק, את האנשים אליהם נרצה להגיע ואת פורמט המודעה. 2. לנהל מודעות מרובות, לערוך הגדרות עבור קהל, תקציבים ומיקומים במודעות רבות. 3. בדיקת ביצועי המודעות, צפייה בנתונים מעודכנים לגבי ביצועי המודעות ותזמן דוחות. |
|
ניהול קבוצות
בעלי פרופיל עסקי יכולים להנות ממעקב אחר נתונים על טווחי ההגעה והופעות, מידע על הקלקות קדימה, אחורה ושיעור העזיבות מהסטורי, אחוז המעורבות ותנועת הקהל בחשבוננו. אחרי שנעלה סרטון או תוכן אחר לסטורי נרצה לראות את ההשפעה שלו ורמת החשיפה בקרב העוקבים. כלי ה-Insights עוזר לנתח את הנתונים ולהבין מה עובד בקרב הקהל שלנו וביאזה כיוונים נכון להתקדם כדי להגביר מעורבות וחשיפה. |
|
אינסטגרם טיוי
האפליקציה נוספת של אינסטגרם שמאפשרת לנהל ערוץ סרטונים שלכם. אורך הסרטונים שניתן לעלות שם הוא עד 10 דק' או 60 דקות למשתמשים מאומתים. הסרטונים יוצגו בצורה אנכית וניתן להעלותם מהנייד או הנייח בפורמט MP4 ולא יותר מ-650 מגה. לבעלי פרופיל עסקי באינסטגרם, ניתן לשתף את הסרטונים בעמוד העסק ולקבל מידע אודות קהל היעד, תגובות, לייקים, זמן ממוצע בו צפו בסרטון, כמות שיתופים ואחוזי צפייה. כל אלו יכולים עוזרים בהבנת הצלחת הסרטון ולשפר ביצועים של התוכן והקמפיינים אותם נרצה לפרסם. |
|
חנות באינסטגרם
חנות אינסטגרם מקנה אפשרות לשיווק יעיל יותר של המוצרים לעוקבים ולגולשים באינסטגרם בעזרת תיוג מוצרים מהחנות שלכם בפוסטים בדף העסקי. החנות מאפשרת גישה מהירה של הלקוחות למוצרים, לחיצת כפתור על מוצר בפוסט יעביר את הלקוח לדף המוצר בחנות. הצגת החנות בדף העסקי תאפשר לחשוף את כל המוצרים שלכם, לראות מחירים וכל זה מבלי שהגולש יצטרך לצאת מאפליקציית האינסטגרם. לקוחות יכולים לשמור מוצרים שהם אהבו ולגשת אליהם מאוחר יותר. בנוסף, חשיפה גדולה יותר של המוצרים שכן ברגע שתתיגו את המוצר בפוסט, הפוסט יופיע בטאב ה-shop של אינסטגרם שנהיה פופולארי יותר ויותר. |
|