פרסום בדיגיטל
אתר ללא קידום משול לחנות שנבנתה בלב המדבר, מבודדת מקהל לקוחותיה. בהקמת עסק חשוב שהלקוחות ידעו למצוא אותכם, והיום כשלמעלה מ-90% מהלקוחות מחפשים על העסק קודם כל באינטרנט, חשוב שהעסק שלכם יופיע ברשימת התוצאות הראשונות.
רבים מהעסקים שנתקלנו בהם אמנם היו בעלי פרופיל עסקי, אבל שם בערך זה נותר, לא מצליחים לגייס חברים, לקבל מספיק חשיפה והקמפיינים לא זוכים לשיתופים. לכן חשוב להעביר את המושכות למומחים בתחום. אנחנו, מעודכנים בכללי המשחק והחידושים הטכנולוגיים שמתעדכנים באופן מהיר, בעזרת ניתוח אופי החברה, הפעילות העסקית וצרכי העסק נגדיר את אסטרטגיית השיווק ואופן התהליך לנוכחות אינטרנטית חזקה.
שלא כמו המתחרים שלנו, אנחנו לא דוגלים בשיטת "שגר ושכח", אין טכניקה אחת שנכונה לכולם, כל עסק לגופו. לכן, חשוב לנו קודם כל להכיר אתכם, מה המטרות? מי קהל היעד? ויחד איתכם נבנה את הקמפיינים הנכונים שיאפיינו את העסק שלכם בצורה הכי מדוייקת.
כאן בסטודיו, הקמנו צוות מומחים שמבינים עסקים, ומזהים לאן נושבת הרוח בתחום הרשת.
תוך שקיפות מלאה בכל הנוגע לקידום בגוגל וליווי צמוד לכל אורך התהליך עד להשגת התוצאות הרצויות.
רבים מהעסקים שנתקלנו בהם אמנם היו בעלי פרופיל עסקי, אבל שם בערך זה נותר, לא מצליחים לגייס חברים, לקבל מספיק חשיפה והקמפיינים לא זוכים לשיתופים. לכן חשוב להעביר את המושכות למומחים בתחום. אנחנו, מעודכנים בכללי המשחק והחידושים הטכנולוגיים שמתעדכנים באופן מהיר, בעזרת ניתוח אופי החברה, הפעילות העסקית וצרכי העסק נגדיר את אסטרטגיית השיווק ואופן התהליך לנוכחות אינטרנטית חזקה.
שלא כמו המתחרים שלנו, אנחנו לא דוגלים בשיטת "שגר ושכח", אין טכניקה אחת שנכונה לכולם, כל עסק לגופו. לכן, חשוב לנו קודם כל להכיר אתכם, מה המטרות? מי קהל היעד? ויחד איתכם נבנה את הקמפיינים הנכונים שיאפיינו את העסק שלכם בצורה הכי מדוייקת.
כאן בסטודיו, הקמנו צוות מומחים שמבינים עסקים, ומזהים לאן נושבת הרוח בתחום הרשת.
תוך שקיפות מלאה בכל הנוגע לקידום בגוגל וליווי צמוד לכל אורך התהליך עד להשגת התוצאות הרצויות.
מה זה קידום ממומן
חיפוש בסיסי בגוגל יניב 2 סוגי תוצאות, תוצאות חיפוש אורגניות במרכז הדף וקישורים ממומנים בתוצאות הראשונות והתחתונות.
קידום ממומן בגוגל נקרא גם PPC - Pay Per Click, קידום זה הוא אחד השיטות הפופולריות לניהול קמפיינים ברשת.
PPC היא שיטה המשמשת לפרסום בגוגל ובפייסבוק, הכוונה היא תשלום פר קליק, כלומר משלמים רק כאשר מקליקים על המודעה, עד לתום התקציב שנקבע מראש.
מהם היתרונות?
רוב המשתמשים המחפשים בגוגל ודאי מכירים את תוצאות החיפוש הראשונות אשר מסומנות כמודעות ממומנות. בדרך זו אפשר להופיע בדף הראשון של גוגל בעזרת הפלטפורמה Google Adwords.
מערכת זו מאפשרת לעסקים להופיע בראש עמוד התוצאות. ובמידה והגולשים לחצו על המודעה, בעל העסק ישלם עבור הקליק.
יתרון בשיטה זו היא החשיפה המיידית. קידום ממומן אשר פועל מהר, וניתן להופיע במספר רב של ביטויים במיקומים עליונים בגוגל, גם אם התקציב הוא לא גדול.
PPC מאפשר גם שליטה בתקציב, בעל העסק קובע מראש מה גובה התקציב, ועל פני כמה ימים הוא יתחלק. תהליך זה הוא גמיש מאוד ונוח לשינויים, ניתן להפסיק את הפרסום בכל רגע, לעדכן ולהסיר את המודעות.
עד כמה זה מסובך?
שיטה זו אינה מצריכה ידע מעמיק, אבל כן מחייבת למידה של גוגל אדוורדס. לכן, בכדי להשיג תוצאות טובות יותר כדאי להיעזר במומחים בקידום בעלי ידע ונסיון מקצועי בתחום, שיודעים לנהל קמפיינים, לחדד ולשפר את הקמפיין בעזרת כלים וטריקים שונים ולהגיע לתוצאות אופטימליות.
כמה זה עולה?
המחיר הוא תלוי תחרות, יכול לנוע בין שקל אחד עד ל-100 ש"ח לקליק ואף יותר, וגם אם שילמת הרבה כסף, עדיין אין הבטחה על המקום הראשון, המיקומים משתנים בכל רגע ונקבעים ע"י מכרזים. מחיר לקליק בשילוב עם איכות הקישור.
היתרון של גוגל אדוורדס בכך שהוא מספק ממשק רחב למפרסמים ונותן כלים סטטיסטיים רבים לניתוח התנועה באתר, מחקר מילות מפתח, פירוט ביצועי הקמפיין. כמות המתחרים על מילות חיפוש ועוד.
מה עדיף, קידום אורגני או ממומן?
לרוב כדאי לשלב בין השניים, קידום ממומן טוב לקידום לטווח הקצר, אפשר להגיע לתוצאות ראשונות באופן מיידי, ללמוד אילו ביטויים עובדים לעסק ומה כדאי לשפר. הוא יכול לבוא כתהליך משלים לקידום אורגני כתהליך למידה וניסוי לביטויים נכונים, איזה קמפיין עובד וטוב עבור העסק טרם ההשקעה בקידום אורגני. קידום אורגני הוא ארוך טווח, הדירוג במקומות הראשונים הינו תהליך שלוקח מספר חודשים אבל הוא מתאים לטווח ארוך והוא ימתג וימצב אותך כמוביל בתחום.
קידום ממומן בגוגל נקרא גם PPC - Pay Per Click, קידום זה הוא אחד השיטות הפופולריות לניהול קמפיינים ברשת.
PPC היא שיטה המשמשת לפרסום בגוגל ובפייסבוק, הכוונה היא תשלום פר קליק, כלומר משלמים רק כאשר מקליקים על המודעה, עד לתום התקציב שנקבע מראש.
מהם היתרונות?
- תקציב ידוע מראש, אין הפתעות. ובכל עת ניתן להפסיק את הפרסום
- תוצאות מהירות, קמפיין שעולה לאוויר ומופיע מיידית בתוצאות החיפוש הראשונות בגוגל.
- זמני הופעת המודעה נקבעים על ידכם, ניתן לקבוע את זמן הופעת הקמפיין המדוייקת, אפשר להתאים אותה למועדים מסויימים בשנה, לפי חגי ישראל או אירועים הקשורים בעסק.
- אפשרות לעריכת התכנים, שינוי מילות החיפוש והגדרות שונות לגבי קהל היעד ואופי הקמפיין - ניתן לבצע בקלות ובמהירות.
- בחירת מגוון ביטויים רלוונטיים, מתאים לבעלי עסק קטן ונישתי אשר להם קשה יותר לבצע קידום אורגני. במקרה כזה קידום ממומן הוא מצויין, כאן יוכלו לבחור מגוון ביטויים שמתאימים לתחום העסק.
רוב המשתמשים המחפשים בגוגל ודאי מכירים את תוצאות החיפוש הראשונות אשר מסומנות כמודעות ממומנות. בדרך זו אפשר להופיע בדף הראשון של גוגל בעזרת הפלטפורמה Google Adwords.
מערכת זו מאפשרת לעסקים להופיע בראש עמוד התוצאות. ובמידה והגולשים לחצו על המודעה, בעל העסק ישלם עבור הקליק.
יתרון בשיטה זו היא החשיפה המיידית. קידום ממומן אשר פועל מהר, וניתן להופיע במספר רב של ביטויים במיקומים עליונים בגוגל, גם אם התקציב הוא לא גדול.
PPC מאפשר גם שליטה בתקציב, בעל העסק קובע מראש מה גובה התקציב, ועל פני כמה ימים הוא יתחלק. תהליך זה הוא גמיש מאוד ונוח לשינויים, ניתן להפסיק את הפרסום בכל רגע, לעדכן ולהסיר את המודעות.
עד כמה זה מסובך?
שיטה זו אינה מצריכה ידע מעמיק, אבל כן מחייבת למידה של גוגל אדוורדס. לכן, בכדי להשיג תוצאות טובות יותר כדאי להיעזר במומחים בקידום בעלי ידע ונסיון מקצועי בתחום, שיודעים לנהל קמפיינים, לחדד ולשפר את הקמפיין בעזרת כלים וטריקים שונים ולהגיע לתוצאות אופטימליות.
כמה זה עולה?
המחיר הוא תלוי תחרות, יכול לנוע בין שקל אחד עד ל-100 ש"ח לקליק ואף יותר, וגם אם שילמת הרבה כסף, עדיין אין הבטחה על המקום הראשון, המיקומים משתנים בכל רגע ונקבעים ע"י מכרזים. מחיר לקליק בשילוב עם איכות הקישור.
היתרון של גוגל אדוורדס בכך שהוא מספק ממשק רחב למפרסמים ונותן כלים סטטיסטיים רבים לניתוח התנועה באתר, מחקר מילות מפתח, פירוט ביצועי הקמפיין. כמות המתחרים על מילות חיפוש ועוד.
מה עדיף, קידום אורגני או ממומן?
לרוב כדאי לשלב בין השניים, קידום ממומן טוב לקידום לטווח הקצר, אפשר להגיע לתוצאות ראשונות באופן מיידי, ללמוד אילו ביטויים עובדים לעסק ומה כדאי לשפר. הוא יכול לבוא כתהליך משלים לקידום אורגני כתהליך למידה וניסוי לביטויים נכונים, איזה קמפיין עובד וטוב עבור העסק טרם ההשקעה בקידום אורגני. קידום אורגני הוא ארוך טווח, הדירוג במקומות הראשונים הינו תהליך שלוקח מספר חודשים אבל הוא מתאים לטווח ארוך והוא ימתג וימצב אותך כמוביל בתחום.
השירותים של גוגל
Google My Business
'גוגל לעסק שלי' מאפשר ליצור פרופיל עסקי ב-Google, בעזרתו ניתן לנהל את הדרך בה מופיע העסק בחיפוש ובמפות Google, מבליט את הנוכחות שלכם, מאפשר לכם לראות מי הלקוחות שלכם ולתקשר איתם, לפרסם עדכונים בפרופיל העסק ולראות באילו דרכים לקוחות יוצרים אינטראקציה עם העסק ב-Google. פרופיל העסק ב-Google עוזר להציג את העסק ברגעים החשובים ביותר: כשלקוחות מחפשים במפות ובחיפוש Google את העסק שלכם או מוצרים או שירותים כמו אלה שאתם מספקים. אתם יכולים להתחבר אל חשבון 'Google לעסק שלי' ולעדכן את הכתובת, מספר הטלפון, כתובת האתר, שעות הפתיחה ופרטים נוספים שיעזרו ללקוחות למצוא את העסק ולפנות אליכם. כדי למשוך את הלקוחות ולגרום להם לבחור בעסק שלכם, תוכלו לעדכן את הפרופיל עם תמונות חדשות, מבצעים מיוחדים וקידומי מכירות. |
Google Analytics
שירות ניתוח הנתונים של גוגל, מאפשר איסוף ויצירת נתונים סטטיסטיים מפורטים על תנועות גולשים באתר האינטרנט שלכם, כולל פירוט על מקורות התנועות ואמצעי מכירות. השירות מיועד למשווקים ובייחוד למנהלי אתרים ואנשי טכנולוגיה הקשורים לענף ניתוחי אינטרנט. זה למעשה השירות הנפוץ ביותר כמנתח סטטיסטיקות. Google Analytics יכול לעקוב אחר מבקרים מכל המקורות כולל מנועי חיפוש ורשתות חברתיות, ביקורים ישירים ואתרים מפנים. הוא גם מודד את יעילות הפרסומות לאתר, כמו PPC, שיווק בדואר אלקטרוני ואף מודד כניסות מתוך שהגיעו דרך קישורים ממסמכים דיגיטליים. |
Google Ads
כלי הפרסום העיקרי של גוגל. אדוורדס מציעה מספר אפשרויות תשלום: תשלום לפי קליק (PPC), תשלום לפי המרה לפעולה (PPA) או תשלום עבור הופעות (PPV). כאשר אין דרישה עבור תשלום מינימום. מודעות אדוורדס מופיעות בראש או בתחתית הדף. האלמנטים המשפיעים על מיקום המודעה במנוע החיפוש של גוגל הם ציון האיכות של המודעה ומחיר מקסימום עבור קליק אותו מגדיר יוצר המודעה. ציון האיכות נקבע על ידי חמשת הגורמים הבאים: 1. הצעת המחיר 2. פורמט המודעה 3. שיעור הקליקים הצפוי 4. איכות דף הנחיתה 5. רמת הרלוונטיות של מילת המפתח. לרוב, מתוך מטרה להופיע במיקום גבוה יותר יהיה על בעל החשבון להקציב מחיר מקסימום לקליק גבוה ככל שניתן. אולם, אף על פי שלרוב מודעה המוצגת בראש העמוד נחשבת למודעה שתניב מספר קליקים גבוה יותר, מחקרים מוכיחים שלמעשה מיקום גבוה אינו ערובה וודאית ליתרון בהקלקה. |
YouTube
YouTube הוא ערוץ נוסף לקידום ופרסום ברשת האינטרנט. היתרון של פרסום בעזרת סרטונים ברשת ה-YouTube היא שהם שם לאורך זמן, ניתן לחפש אותם דרך מנוע החיפוש הפנימי של יוטיוב ובגוגל הם יכולים להיות מדורגים במקומות גבוהים יותר מתוצאות חיפוש אחרות. בגלל ש-Google הם הבעלים של YouTube יש להם אינטרס לקדם את הסרטונים במנוע החיפוש שלהם. בזכות כך ש-YouTube הינו מנוע חיפוש בעצמו ניתן להפיק יתרון בהפקת סרטים והגעה אל קהל יעד נוסף שהמתחרים שלכם לא יגיעו אליו. בנוסף, בסרטונים ניתן להוסיף המון מידע שלא ניתן להכניס במלל או בתמונה ולהעביר את המסר בצורה טובה יותר. |